15/9-09 (Tisdag)

God förmiddag
Sitter just nu instängd i vardagsrummet med Milian och Nataz.
Andreas gör just nu ett Amps-test , ni som har gjort en Adhd-utredning vet vad jag snackar om och för er andra så kan jag förklara.'

Ett Amps-test är tex att man ska laga en maträtt som en arbetsterpuet väljer och sen så står arbetsterapueten och kollar på och antecknar vilken ordning man gör saker och ting och vilken mängd osv.
Så vi får sitta här inne snällt och vänta på att få fetaost
sallad och brownies, MUMS!.... Me like Andreas test ;)

Nu ska jag se lite Rachel Ray och bläddra i Ellos katalogen...hörs sen

Kommentarer
Postat av: Emma

vaaa värsta lyxen ju! något sånt test fick inte jag genomgå när jag skulle testa mig för det..

2009-09-15 @ 11:06:20
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0