19/9-09 (lördag)

Gud vilken morgon det var tur att vi tog den lilla bytardagen stället än den jättestora.
Den som var i hamn var det också asmycket folk och kö hur lång som helst, men jag hittade massa , handla för 450 kr och då hittade jag leksaker, kläder, pyjamas, jacka, gåstol mm alltid kul med såna här dagar.
Efter bytardagen åkte vi till min farmor som bodde bara något hus ifrån och mamma och pappa drack kaffe .
Sen så körde de hem mig och nu ligger jag i sängen och vilar medans Milian ligger brevid och sover.

Lägger upp bilder på det jag köpte sen idag..nu ska jag vila lite till

Kommentarer
Postat av: Weakzi

aha! :D jag har med varit det förr i tiden :) nice!

2009-09-19 @ 15:18:22
URL: http://weakzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0