26/9-09 (Lördag)

Godmorgon *gääsp*

Jag och Milian har nyss ätit frukost.Han åt gröt och jag drack te .
Nu sitter vi båda i vardagsrummet och kikar på barnkanalen och säger "Inte röra dvd Milian" det är standard repliken nu när vi är i vardagsrummet , hehe.

Funderar på om man kanske skulle klä sig varmt och ta Mille pille miljon och Nataz på en liten promenad.
Milian måste ju ändå sova och Nataz måste ut så då kan man slå två flugor i en smäll.

Är det någon som sen vill hitta på något med mig så hör av dig så länge det är lugnt och stilla.
För jag har märkt nu när jag har varit igång att jag inte är helt okej i huvudet.

Ska nu klä mig iaf kan inte sitta här i t-shirt och mjukisar utan lite fräsch måste man se ut.

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0