5/9-09 (Lördag)

Vad är det för förkylning jag har åkt på?

Förra helgen låg jag helt däckad och hade knappt någon röst och superont i halsen och så hade jag fram till i tisdags då började jag må bättre så på onsdagen följde jag Ulli på stan visst jag var snorig , men inte mer än så sen torsdag var jag på TFS och var fortfarande snorig sen igår så var jag supersnorig och halvdöende.
Sen inatt vaknade jag av att jag hade så ont i huvudet nästan migrän värk och kunde knappt andas för halsen var tjock och jag hostade så mycket att de kändes som om mina lungor var på väg upp sen så var jag så täppt i näsan att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen.
Nu när jag vaknade så hostar jag och mår riktigt pyton, Svininfluensan eller extrem jobbig förkylning??

Nu vaknar Milian så nu ska jag plocka upp honom från sin säng så han får ligga och mysa med mig i vår säng

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0