7-/9-09 (måndag)

Grattis pappa på födelsedagen hoppas att du får en bra dag.

Vaknade idag av att jag har tungt att andas det känns riktigt creepy , men det går väl över.
Andreas och Milian ligger brevid mig så det känns tryggt att ha de i närheten.

Hoppas verkligen att jag är helt frisk innan torsdag för jag vill så gärna vara med på familjemiddagen de ska ha på TFS.

Måste till stan också inköpa storlek 74 för 68 är för kort och tight nu eller en del av 68 kan han ha men de flesta är för små

Tror jag ska förbi Lise någon dag och lämna lite kläder till henne som Milian har växt ur.
Typ bara 90 dagar kvar nu tills hoin ska ha , shit vad tiden går snabbt

Nu ska jag se Svensson Svensson hittade ingen som hade rederiet så det blir alla säsonger av S S stället





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0