8/9-09 (tisdag)

Hej hej sötisar!

Vaknade idag av att jag mådde rktigt bra , ingen svår andning ,ingen hosta ingenting gud så skönt.
Ska snart ta och diska , disken har växt medans jag har legat och varit sjuk hoppas verkligen att jag är på rätt spår nu och är verkligen frisk för om jag är det så betyder det att jag kan vara med på torsdag:D

Milian ligger nu sött och sover brevid mig medans jag ligger och ser top model och bloggar


Man kan inte annat än älska honom


Vi får se sen om det lir nåt videoinlägg sen efter jag har duschat och gjort mig fräsch

Kommentarer
Postat av: Emma

fyyy så söt han är. olagligt söt <3

2009-09-08 @ 17:35:01
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0