Arg , Ledsen, Besviken

Hur fan kunde han göra så här ?
Han snackade om att vi var vänner han kallade mig syster...Syster MY ASS!!
Hur fan kan man behandla en vän på det här sättet?
Han visst hur mycket denna hemsida betydde för mig, han lovade mig varje dag ..vi började med sidan sen vart han inte nöjd utan gjorde om och gjorde om sen idag så hade han skicka ett sms till Emma och skriviit att vi skulle fixa sidan , men när det väl kom till kritan så var det mest bara snack , men inge verkstad!

Hur kunde han lova mig saker ? DETTA VAR MIN DRÖM!
Hade drömt om detta så länge och det visste han, men ändå gjorde han så här

Min dröm är krossad , något jag har velat i flera år är krossat , krossat i små bitar precis som ett glas krossas, bitar överallt.
En bit av mitt hjärta drogs bort, tårarna började rinna ner på kind , Jag bara grät och grät .
Emma lyckades lugna ner mig och sa " Vi ska fixa det"
Jag tror henne och vill tro henne..Vi ska kämpa och fixa detta, laga min dröm , klistra ihop alla småbitar och kämpa!

Vänner är bra att ha iaf vissa ...Lova mig aldrig nåt om du inte kan hålla det


Snackar med en nu och det verkar se ljust ut så vi kan alltid hoppas , håll tummarna att min dröm blir hel igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

älskade vännen <3 vad var det jag sa? see nuuu är vi på gång igen :) och denna gång med EN MYCKET LOVANDE DESIGNER. Detta kommer bli bra babe <3 LOVE YOU!

2009-09-17 @ 23:13:03
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0