Fullt upp

Gud har haft så mycket och göra att jag inte haft tid och blogga så mycket.
Medans jag är på stan ringer Emma B i panik och säger "Jag ska träffa Anton och dom ikväll och jag har inga frågor"
Så direkt då jag kom hem var det bara sätta sig ner och skriva frågor så hon kunde göra intervjuen.
Sen efter det var klart frågade Lise om jag ville ut och gå och självklart ville jag det ..så jag tog Nataz och vandrade bort till henne och gick långisen som vi brukar gå sen avslutade vi promenaden på Jacks för hon skulle köpa lite saker.
Sen väl hemma så skulle jag bara ta en halvtimmes power nap , men vaknade nu.

Ska nu fräscha till mig och bege mig till hamn ..uppdaterar sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0