GE MIG SMÄRTSTILLANDE!!

Fan vad ont jag har i ryggen.
Jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
Vill ha morfin så jag slipper känna denna smärta.

Jag som skulleut ikväll och se på manliga strippor , men det går ju inte då jag har så här ont :(
Måste ha tag i min faster och se om hon har tid att massera (hon jobbar som massör) för jag vill så gärna gå det var ca 3 år sen jag var ute sist så.

Annars ska jag se om mamma är snäll och ger mig 1 g alvedon för jag avlider av smärta snart.

Jag måste ta mig i kragen och träna ryggen både min sjukgymnast , mamma , Andreas och Ulli har sagt åt mig , men jag får aldrig tummen ur röven och göra det , men jag ska försöka för såhär ont vägrar jag att ha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0