Katrinplommonpure bra för bebisar med hårdmage

Har nyss gett Milian lunch .
Det fick bli fiskbullar,potatis och dill sen gjorde jag en helt vanlig vitsås med lite citronpeppar i.
Har aldrig sett han äta så snabbt ,hur nöjd som helst var han med maten.
Sen till efterrätt fick han katrinplommonpure , blää säger jag bara , men han gillade det och det är ju bra för han är riktigt hård i magen.

Nu sitter jag bara här och äter godis och snackar med Lise på Msn medans Milian sitter i sin gåstol och leker med alla knappar som finns på den.
Tänka sig att det är bara 10 veckor kvar nu tills Lise ska ha , gud är riktigt nyfiken på vad hon ska få .

Nu ska jag vara social på Msn innan hon ska till sina föräldrar..hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0