Måste berömma er ensamstående mammor

Gud är helt slut i kroppen redan.
Andreas har nyss klivit upp så nu får han sköta Milian.
Ni undrar säkert varför Andreas har sovit så länge och det var för han fick vara uppe hela natten med Milian.
Milian har börjat få fler tänder och dom spökar jättemycket för min stackars lilla bebis.

Jag måste verkligen berömma er ensamstående som sköter allt varje dag.
Jag tror jag är rätt bortskämd för jag har någon som hjälper mig och när jag själv får sköta allt så blir jag helt slut.

Har matat, diskat, bytt blöja, varit ute med hunden, matat, bytt blöja, varit ute med hunden och självklart lekt också.

Ni ensamstående ska ha en stor klapp på axeln för ni gör ett sju helsike jobb!
Bra jobbat!
Ni är starka som kämpar för att eran vardag med eran gulliplutt ska flyta på och jag gissar att ni är helt slut sen på kvällen.



Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Tack för tipset!

2009-09-26 @ 17:34:28
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Plupp

Du och Andreas ska också ha en ordentlig klapp på axeln för ni gör också ett sjuhelsikes bra jobb!

2009-09-26 @ 22:13:48
URL: http://fialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0