Måste få skryta

Måste få skryta lite bara :P
Fick massa beröm om filmen då jag matade Milian :D
De vill så gärna använda mina filmklipp som studiemedel till andra mammor , men de får inte visa dom för andra.
Fan så bra det känns.
Det känns så bra att få höra såna underbara ord .
bland annat sa de också att jag superbra tålamod för Milian kan tjollra mycket med maten och då jag har vanliga fall har något knappt tålamod (ni med adhd vet vad jag pratar om) så känns det bra att höra sånt .

Alla som misstrodde mig förut att jag skulle bli en bra mama på grund av min kraftiga Adhd har bara en sak och säger er : HAHAHAH jag är fan bäst som mamma och de har jag massa bevis på! så HAHAH på er!!!


Kommentarer
Postat av: Lise

När man ser på det där leendet så ser man världens gladaste unge. Du är en bra mamma. :D

2009-09-26 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0