Måste tillägna detta inlägg till Ken Ring

Stackars snubben har haft det riktigt svårt . Pappa som alkis, mamma som gick bort och han själv hamnade i drogträsket.
Men jag måste verkligen berömma honom!
Han har lyckas ta sig ur allt och nu ger all tid till sina barn.
Han påminner mycket om min sambo , min sambo är lika stark som Ken och klättrade sig upp ur drogträsket och tog sig ur all skit.
Då jag hör låten "bryter tystnaden" så blir jag så arg , hur kan man hindra pappan att träffa sitt barn?
Fast pappan missbrukar så tycker jag att han har rätt att träffa sitt barn .
Visst fine att om pappan är påverkad då han är med barnet då är det inte okej , men omhan håller sig skärpt just den stunden så tycker inte jag att det är fel!
Måste bara säga en sak till dig Ken, stå upp för dig , kämpa .Du är stark . Du klarar så mycket.
Lycka till i Afrika och ta hand om dina barn.
Att få bli förälder är det bästa <3

Sen alla pappor som inte får träffa era barn , kämpa för det .
Ge inte upp . Alla barn förtjänar en pappa!


Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Vad bra att det är bra med er. Med oss är det oxå bra, ska precis äta lunch.

Händer i kväll?

2009-09-26 @ 13:04:39
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0