mätt och belåten

Är fruktansvärt mätt.
Det fick bli nudlar , nuggets och sötsursås , riktigt gott.
Sen så har man tittat på Idol och nu ska jag se Kändisdjungeln och sen sova.
Gud är så trött att jag kommer säkert somna innan det blir första reklampausen hehe.

Oj glömde berätta att vi var på BVC igår och Milian väger nu 8660g och är 70,5 cm lång så han ligger perfekt i kurvan sen så fick han göra Boeltestet och allt var bra med hans hörsel och han utvecklas precis som han ska
så med andra ord vi har en superfin son.

Nästa helg är det bytardagen och då ska jag se om jag hittar nått i storlek 74/80 för det i den storleken vi behöver nu då han har nästan vuxit ur 68 , han kan ha en del 68 men de mesta är för smått..




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hörrudu! Nu får ni fan ta å komma å hälsa på i sthlm! Vi måste ses! Å du måste mysa me min bebis å jag måste få mysa me din!=)))

2009-09-12 @ 09:46:57
URL: http://angiebabymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0