Min dag

Började morgonen att duscha sen så pga att Ulli tog sovmorgon och sket i gymet så for vi redan halv 10 till stan.

Jag svär vi har nog varit på alla butiker i hela Skeå idag och jag hittade massa på Gina som jag vill ha , men jag ska bara gå och bli miljonär först.

Sen så kom Mikkiz till stan , en gammal vän till Ulli och vi tog en fika på Waynes som slutade med att jag nästan vart 200 kr fattigare, farligt att fika där haha.

 

Efter vi hade varit på stan så bestämde vi att gå runt i affärerna på söder , men innan vi gjorde det så mellanlandade vi hos Ulli för Milian skulle äta och Ulli skulle hämta sin hund Zeliina.

 

Vi gick först till Expert för att hämta min dator , men tydligen så var det nå tjafs där så den hade inte kommit och det var inte säker att den ens finns kvar längre och det kändes lite surt för jag var ändå lovad och hade betalat för den!

Efter det så gick vi till Jysk och kollade lite .

 

Vi avslutade på Coop och handlat lite till middagen sen så åkte Ulli bil hem med Jaana och jag och Milian promenade hemåt (vi bor just vid Coop)


Ska nu se Finalen av Bachlerotte , Hoppas han med barn vinner !

Oj glömde säga att jag köpte en keps till Lilleman också , en gubbkeps för endast 29:- på Åhlens, Ulli kallar Milian för lillfarfar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0