Stora bröst = objekt?

Medans jag väntar på att få skölja färgen ur håret tänkte jag skriva ett inlägg om min kompis Emma B.

Det är så här att hon har fått massa kommentarer där folk har skrivit och frågat om hon jobbar som eskort osv bara för hon hade en bild på sig i en tight klänning och framhävde sin bröst mer än vanligt.
Och nu på grund av den bilden så är det folk som påpekar en massa och ser henne som ett jävla objekt.
Det är fan sjukt att det ska vara så kan inte hon få gå i en tight klänning utan att det ska bli massa påhopp?
Jag tycker att hon har lika stor rätt till att ha tighta kläder precis som vi med små/normala bröst eller har jag fel?

Måste hon dölja att hon är mer kurvig än vissa andra tjejer?
Ska hon gå i mjukiskläder då hon ska ut på krogen eller ??

Jag blir så arg på såna som ser henne som ett jävla objekt då hon bara klär sig precis så som vi tjejer gör då vi ska ut en fredagskväll!!

Måste hon göra en bröstförminskning bara för folk inte ska se henne som ett objekt eller bimbo för det sista hon är på jorden är en bimbo.
Emma är supersmart tjej mer smart än dom flesta och hon har bra åsikter och står upp för sig själv.

Sen det sjuka är om hon försvarar sig så skriver folk att hon tar åt sig och det måste vara sant de dom säger, MEN VAFAN klart hon försvarar sig det gör väl varenda vettiga människa som blir påhoppad!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS ATT FOLK SKA DÖMMA HUR MAN KLÄR SIG , lär er att känna människan innan ni klagar!






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack älskade vän för dem fina orden <3. Instämmer till fullo! Du har så rätt!

2009-09-12 @ 13:22:06
URL: http://eeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0