Uppdatering 2

Så nu är jag nästan klar med vardagsrummet .
Sitter just nu med en till paus och dricker ett stort glas kall oboy...tycker att jag förtjänade det nu när jag har varit så duktig.

Milian är ju fantast på tangentbord och vill gärna trycka på mitt eller Andreas och nu när jag städade hittade jag ett gammalt tangentbord som är trasigt och det fick han av mig och sitter nu och är överlycklig ...han trycker och slår å tangenterna och ler hur mycket som helst..ibland är det tur att man inte slänger bort saker och ting.


Äta frukost
Klä på mig
Vardagsrummet
Plocka undan
Dammtorka bokhyllan
Dammtorka Tvbänken
Torka av Tvbordet
Dammsuga
Torka golv
Köket
Diska
Torka av spis
Torka andra ytor
Dammsuga
Torka Golv
Lill Hallen
Dammsuga
Torka golv

Stor Hallen
Plocka undan
Dammsuga
Sortera skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0