Uppdatering 3

Så nu är jag inne på min tredje paus.
Är fett hungrig och börjar tappa energi till att fortsätta städa.

Har nu dammtorkat tvbänken , tvn och bokhyllan.
Sen sorterat i bokhyllan så nu är det kaos i vardagsrummet igen för jag har ingen låda att lägga grejerna i så allt är utspritt i soffan..usch så jobbigt för nu känns det inte som man har städat.

Har hunnit bada Milian också en sväng han tyckte det var jättekul speciellt spriteflaskan han fick leka med.

Nu ska jag få i mig någon middag sen ska jag fortsätta.
Blir det inte klart idag får jag göra resten imorn.

Äta frukost
Klä på mig
Vardagsrummet
Plocka undan
Dammtorka bokhyllan
Dammtorka Tvbänken
Torka av Tvbordet
Dammsuga
Torka golv
Köket
Diska (Har påbörjat)
Torka av spis
Torka andra ytor
Dammsuga
Torka Golv
Lill Hallen
Dammsuga
Torka golv

Stor Hallen
Plocka undan
Dammsuga
Sortera skor


Någon som är sugen på att fixa en header till mig ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0