2010 4 januari

Fyfan så kallt det är idag . Hade sån värk i benen då jag stod och väntade på bussen in till stan så när väl bussen kom var det helt gudomligt underbart både slippa känna smärta och frysa.
Då jag kommer till stan så går jag och Challe till hobbybutiken , men där fick man inte den hjälp man behövde plus att jag tyckte hon inte alls var något servicemänniska utan bara sur och otrevlig , usch för såna människor som jobbar i en butik.
Sen så gick vi till Clas Ohlson men där fann jag inte heller det jag ville ha . Så vi gick till Stadsmissionen och väntade in Andreas som skulle ta Milian och efter det gick vi till Waynes där det var så fullt att folk köade för att få en plats , men vi hade en sån tur att vi frågade en tjej som satt och fikade om vi fick dela bord och bara någon minut senare så skulle hon och lilltjejen hon hade med sig då så då fick vi bordet för oss själva .
Jag har då hittat en ny favorit på Waynes, deras kycklingmackor med caesardressing , herregud så goda dom är .
Sen efter ett tag kom också Pia.
Efter en stund så ville Pia kolla på rean så vi gick runt på olika butiker inne på Vintergatan , men jag fann då inge intressant utan Pia köpte en deo och sen efter det så gick hon till sin buss och jag och Challe gick till Glitter där jag hittade ett armband och örhängen som jag vill ha . De ska var till bröllopet så nästa gång jag är i stan ska jag ta från bröllopskassan och köpa dom, Bling bling is my thing ;)

Nu blir det att lägga sig i badet en stund och varva ner och sen blir det en sen middag . Vet fortfarande inte vad vi ska äta , men något kommer jag på. Milian fick då bara välling till middag då han vägrar äta annat .
Vet inte om det är tänderna som gör att han inte vill ha vanlig mat att de irriterar på något sätt.
Vi får hoppas att han äter vanlig mat snart igen för han är så pass stor att han behöver inte sin flaska så ofta.

Hörs på en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0