En helt vanlig söndag

Blev väckt idag av Milian genom att han bet mig hårt i näsan , gud så ont det gjorde och när jag tittar på honom så sitter han och bara ler och säger HEEEJ .
Vi ligger kvar en stund i sängen och ser på barnkanalen sen kliver vi upp och jag fixar gröt till Milian.
Men han vägrade äta så la en mini klick sylt i så det blev lite mer smak och då fick jag i han 5 tuggor till .
Vet inte vad jag ska ge honom till frukost om han inte vill ha gröt.
Efter det så somnade han om en liten stund och jag plockade lite sen då han vaknade gav jag han lunch och gjorde oss ordning och gick till Ulli , gud så mysigt hus vill också ha.
Sen så hade hennes karl bakat fetaostbröd , herregud så gott det är.
Efter ett tag gick vi hem och då hade det hunnit bli riktigt kallt så jag frös riktigt ordentligt medans Milian hade det supermys i sin vagn , fusk.
När jag ska låsa upp dörren och köra in vagnen så halkar jag och slinter med vagnen att jag lyckas göra illa min axel. Så typsikt då man nästan är bra i den, men jag skyndade mig och ta värktablett och det känns redan lite bättre.

Nu ska jag glo lite på tv sen sova känner mig helt slutkörd idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0