Vi firar Sebbe

GUD så trevligt jag har haft det.
Har hunnit vara hemma ca 1 timma nu hehe så det blev några timmar man var borta.
Först när jag kommer dit så har min syster och dom andra inte hunnit komma än så jag hinner och sitta och småprata en stund , men efter ett tag dyker dom upp och det blir hembakad gräddtårta och världens godaste kanelbullar jag citerar min syster "Har aldrig ätit såna här goda bullar" Sen så öppnade Sebbe presenter och av oss fick han världens största godispåse och en grej som handlade om vänskap.
Efter ett tag for syster och dom hem , men jag och Milian och en till tjej som hette Lisa stannade kvar och umgicks sen efter en stund drog hon också och då var det bara jag och Milian kvar. Men runt 8 tiden kom mamma och hämtade och körde hem oss och Milian har just ätit en flaska välling och ska snart sova för natten.

Jag ska sätta mig och kolla runt efter lite roliga inredningssaker till lägenheten . Vill ha något nytt och fräscht.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0